innan jag dör....

Jag har några måsten innan jag dör. Tänkte dela med mig av mina personliga tankar!
* Jag ska hoppa bungy jump
* Vara vegetarian i en månad
* Tatuera mig
* hålla i en orm!!!!!!!
* vara med i robinson
* Bli polis
* Tågluffa
* En teknikfri dag
* Aldrig sluta älska burträsk (blir nog den lättaste att utföra)
* Gå en hel dag utan att kolla klockan
* Simma med hajar
* Komma med i guiness rekordbok
* Åka vasaloppet
* Jag ska donera så många organ jag bara kan vid liv (och när jag inte är vid liv)
* Besegra "döende" sjukdom
* Om jag föder barn ska jag göra detta utan bedövning och ska inte skrika en enda gång
Syster
2012-03-21 @ 18:55:38

HAHAHA Moooohaha

broder
2012-03-25 @ 20:26:11

Jag skulle kunna hjälpa dig med tatueringen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0