Mot Västby

Detta äventyr har planerats sen ett år tillbaka, och äntligen tog vi oss i kragen och tog oss till Västby.
6 skotrar, 4 pojkar och 6 flickor. Om äventyet var felfritt? självklart inte! Det tog oss en timma att ta oss upp för en backe som egentligen bara var några meter. Isbrant backe, med en lutning på jag vet inte vad!
Men efter killarnas förtjänst (INTE JP) så var vi på banan igen.
.
.
Jag har ett citat av Bobby Sörgård " Skotrar är som människor, man är inte alltid på topp"
,
Det kändes litegrann som att vi lämndade åldern 17 - 19 år för några timmar. Antingen var vi gamla som stryk som städade, diskade, lagade mat och bäddade sängar. Eller så var vi barn på 6 år som lekte mörk kurragömma. Och sprutade vatten från en vattenspruta (JP)
Men huvudsaken skrattet var med så spelar det längre ingen roll, tusen tack allihopa!
.
Första stoppet vid lillforsen.
Gästboken med allas avtryck!
Bobbts fastkörning
Inte Mira, detta är Mr Charlie, våran vakthund!
Friluftslivarna kunde inte göra upp eld, så Bobby tog saken i sina händer!
Klar för avgång!
Min lilla prins, som svek mig ett par gånger då han valde att sitta fast mitt på vägen!!!!
Svek mig även ännu en gång ner för plogkanten!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0