lisa nikolina andersson



Beskriv din uppväxt med tre ord, vilka ord blir det?
Trygg, fantastisk, tuff

Vart i världen skulle du vilja resa om du bara fick välja ett enda ställe?
Afrika - Jag skulle vilja resa till ett ställe där man kan göra skillnad för de stackars.

Låt oss säga att världen ska gå under, du kommer räddas och får ta med dig tre saker. Vilka tre saker blir det, och varför dom tre?
Familjen, vännerna, bilder - Jag behöver ingenting annat

Vad är ditt bästa tips för att boosta självförtroendet?
Kan inga tips om sånt. Men kanske inte haka upp sig på något.

Tränar du något? I så fall vad och hur ofta?
Krysstävlingen gör att jag strävar mot två kryss om dagen, så det bli allt möjligt.
Vad har du för mobiltelefon? 
Wildfire S (?) Ingen aning säkert

Dina tre favoritsidor på internet, vilka är det?
facebook.se, angelycka.blogg.se, aftonbladet.se

Få riktiga vänner eller många ytliga vänner - vad föredrar du? Motivera gärna.
Få riktiga vänner, Ytliga vänner fyller ingen funktion som en vän!

Vad tror du att du gör om 10 år? Hur ser ditt liv ut då?
Har rest ett par år, sedan ha jag utbildat mig som polis och lever ett spännande liv i Norrland.


Väldigt gammal bild
Anonym
2012-05-20 @ 18:33:18
URL: http://angelycka.blogg.se/

sötis, men wikipedia kommer nog fan före ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0