Valborgs 2012 CHECK

Jag är en trogen Burträskare och det är det ingen frågan om. Många har ifrågasatt mitt val om valborgs då det blev Hökmark med klasskompisar istället med Burträsk. Jag vill att alla ska veta att ni har exakt samma plats i Lisas hjärta som igår, förra veckan, förra månaden, förra året och tre år sen! om inte större!!
..
Jag hann på en liten förfest hos Nikolina innan jag och Anki for på förfest nummer två hos Sanna. Där var stämningen på topp som alltid. Därefter påbörjades resan till Hökmark. 
Jag hade riktigt trevligt som vanligt när jag är där, folket är fantstiskt trevligt, och byafolk är mitt folkslag.
..
WUP WUP WUP WUP!!!!
Sådan var Lisas min vid hemfärd.. hon ville inte hem! så det är gode bra tecken på en fantatsik kväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0