Ni får mig att känna!

Mrslisa har hängt på tork i veckan, som ni kanske har märkt.
Gumhamnssand blev min räddning för den här veckan.(2 mil från Lövånger).
Det var som att jag hade sovit i 100 år och helt plötsligt hör jag en röst säga "Lisa du lever".

Spenderade en natt i stugan, med de finaste. Tänk er själva!
- ett hav
- en mörk novemberkväll
- en öppen eld
- grilla hemgjorda pinnbröd
- en varm bastu - med apelsiner (och hårdrockmusik)
- ett enkelt tvprogram som får en att skratta
 
Det här låter väldigt simpelt, men den största kryddan var ändå sällskapet. Det är något med människorna som får mig att känna!!
Alla har vi någon som vi skulle kunna göra allt för, jag vet vilka mina är. Ta reda på vilka dina är och ta väl hand om dem.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0