"popo"

Idag kom mina idoler in på kisoken, farbröderna blå med den coola bilen, jag pratar såklart om polisen.
Så fort jag kommer i närheten och få se hur de jobbar blir jag skärpt och lite blyg. Jag vet egentligen inte varför, det enda jag vet är att om ett par år ska jag se till att det är jag som står på andra sidan disken av kiosken och vara klädd i blåa kläder oavsett vad andra säger.
 
Många tycker jag är knäpp som kan tycka att poliser gör ett bra jobb. Men genom tid jag har levt har jag sett hur polisen har jobbat, och jag vet att de gör ett bra och framförallt ett rättvist jobb som funkar i längden fast det kan vara jobbigt i stunden. Det är därför jag fick min framtidsdröm för 8 år sedan.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0