vems hund?

När man klickar in på facebook möts man av en bild som liknar min hund Pelle, och en vacker text under.
Någon som känner igen den här hunden? Hittade den lös på kajen i Burträsk. Ring mig på ********** jag har tagit hand om den tills ägaren hör av sig! Det är Frida Sagehem Löfvenius som har hunden :)
 
Det var många tydliga kommentarer där det stod
"Det är Pelle"
"Pelle, Anderssons hund"
"Nemen det är ju Pelle"
 
Jajemensan, facebook är allt en duktig hemsida. skämskudden på! För det är ju faktiskt min jycke Pelle!!!
 
 
Huvva, man kan ju undra sig vad vi har köpt för hund?
Hur vi kan byta ner oss så mycket. Från att ha Burträsks klokaste hundar till Burträsks mest olydigaste djur.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0