högstadiekärlek

Fick en massa längtan efter högstatiet idag, vilken tur att häftet finns där alla har skrivit om allt möjligt.
Jag hittade några stycken som fick hjärtat att klappa ett extra slag, KÄRLEK!
 
Detta är hämtat från Matildas sida.
                                                     Matilda olsson 
Som jag misstänker har inte så många missat min kärlek till spindlar. Några som definitivt inte missat det är två av mina kära klasskamrater, Petter och Lisa som en dag bestämde sig för att gå på spindeljakt i matsalen. Det slutade med att de la det vidrige lille äcklet till spindel i MIN tallrik! ÄCKLIGT!!
 
 
Sammanhållningen var extremt bra i vår klass, vi hade dock otroligt starka åsikter i hela tre års tid, det beror nog på att vi alla är väldigt starka individer.
Vi var alla jävliga, men allt symboliserar kärlek, en massa kärlek!!
 

Matilda - offret själv

retsticka 1

Retsticka 2
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0