högstadieminnen del 2

Jag tänker forsätta i samma tema som förra inlägget. Jag skriver det här för att jag vet att många som gick i samma klass som mig läser min blogg.
Detta är också taget från häftet, men skrivet av Nikolina.
 
                                               Nikolina Karlsson
Jag kommer att sakna alla glada, alla aggressiva, mogna, mindre mogna och alla dagdrömmare, men främst alla skratten.

Först sjuan, sen blev allt värre när vi under sista året försökte ta livet av både oss själva och många andra.
Jag snackar nu om mentorsdagen i Kvarnbyn då vi utförde polisgrepp på varandra. vi tryckte hårt mot någons annans bröstkorg medan den höll andan. Det resultera alltså i att man fick syrebrist i hjärnan och rättare sagt svimmade... not so clever..
Vi har även utsatt lågstatdieelver för fara, då en 11-åring drabbades av hjärtklappning efter att ha druckit 3 powerking på vårt juldisco.
Det är kanske lika bra att klass 9A går ut högstadiet nu, så ingen kommer till skada. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0