När du väl tagit din plats, tar du dig inte så lätt ut!

Sanna Forsgren, människan som har tagit sig en stor plats i min blodpump.
Vi delar mängder tillsammans
Rumskompisar på Rhodos och vandrat Kebnekaise tillsammans, bara det säger en hel del!! och är bara en bråkdel.
Jag har mer och mer insett hur lika vi är, och det är så jäkla skönt att ha en sådan runt om sig varje dag.
Sen är vi båda byabor och dessa klickar lättare enligt mig,

TACK!!






Den här ska egentligen ligga kvar i albumet, men det går bara inte, för jag totalälskar den!!
Sanna
2012-09-30 @ 18:47:17

Vi är nog mer lika än vi någonsin kunnat tro! Jag har en sån fruktansvärd tur att ha en så fin vän som dig Lisa!! TACK!<3

Anonym
2012-09-30 @ 23:28:41

Burträsk är ingen by, pls

Svar: Tätortsbo låter kanske bättre eller?
Lisa Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0