Petit palais

Att lägga in nyköpta prylar och kläder och liknande är inte Lisastyle som ni vet, men däremot kan jag tipsa er om annat som tex. val av hotell.
Ska ni till Rhodos så lägg Mitsis petit palais på minnet.
 
Fint, seriöst 4-stjärnigt hotell som har alla gäster, från barnfamiljer till gamla och ungdomar. Superbra för då bli det neutralt, inte endast grisigt och stökigt (som vi ungdomar ställer till med oftast).
Dock bestod våran våning endast av ungdomar vilket var toppenproppen.
+Maten 
+Standarden
+Personal
+All service
+Toppenbra all inclusive, vi ställde oss frågan tusen gånger, Hur faaasen kan de gå runt på det här???
+Placeringen (nära till centrum och havet)
+Baren (goda drinkar, och måååånga alternativ
+Att man fick ta take away drinks, perfekt om man vill vara själva på balkongen eller vadsomhelst.
+Engelskan 
+ Sköna sängar, tillochmed extrasängen.
Som minst i familjen har jag bara fått sova i extrasängar i hela mitt liv, och tro mig de flesta är oerhört osköna.
 
- Inga lås på några toaletter, vilket resulterade med många pinsamma ögonblick
- Musiken i restaurangen var väldigt dålig, allt från starwars till julsånger..
 
Som ni ser, hittade jag endast 2 minus.!


eftersom att de som jobbade drack själva i samma takt som vi, kunde det resultera med......




Att vi fick en besviken Sanna som hade beställt en coffie liquer, men istället fick hon en kopp varmkaffe..!HAH





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0