tillbaks till Rhodosminnen

Dags och berätta om dessa flickor.
På Rhodoshotellet fanns det två ursöta tjejer från Rumänien. Jag kom inte på namnen på dem, men de var verkligen toksöta. De hade ritat teckningar till jag och Sanna, och de stod nere vi recptionen på kvällarna och väntade på att vi skulle komma. Assså när jag bli STOR så ska jag skaffa sånna här sötungar!
Justja nu kom jag på namnen, Elena och Karina!





En annan trevlig figur som jag också kommer att minna länge, mr captain eller vad han nu kallades, han bjöd på äkta grekis dans och var verkligen en gogubbe. Men sen har ju andra människor andra åsikter om honom, men det struntar jag i för han var toksöt.
 


Den här bartendernas barender Toni och Giorgios, v som gjorde PEEERFEKTA drinkar till oss!!
FORTSÄTTNING FÖLJER
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0