uppdatering lite lätt

Jag lever men det är knappt, eftersom att jag har varit med om mycket dem senaste veckorna har jag mycket material, men jag är helt jäkla totalkörd, så jag låter Karro sköta bloggen idag.
Hon skrev till Emelie (från gävle) när vi var iThassos, och det sammanfattar vår vecka väldigt bra.

Hej! Alla vi saknar dig här! "hon är fin den där Emelie" :) hotellet är jäääävla bra. Fett

med mat dock. Mums. Igår var de sol och skönt, idag var de molnigt så vi är nog blekfeta när vi kommer hem. Johannes har gips på sin fot, han skulle kissa i mörkret, gick sådär. Jag har hämtat hem Micke från fel rum, blev lite för mycket för han. Simon åkte i poolen natten mot idag, så allt är som de ska :) Sture glömde badbyxorna hemma, och jag råkade kasta bort min boardingpas innan jag gick på planet. Anki packade hela necessären i handbagaget, Anderssons du vet. Hoppas du har det bra! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0