En halvknastlig spikrak väg åt rätt håll

Det har blivit en lång dag, vi är nu äntligen framme i Danmark! Det har absolut inte varit en spikrak väg hit. Jag vet egentligen inte hur ärlig vi ska vara. Men jag blev lämnad på flygplatsen och jag såg hur Alicia och Amanda åkte iväg med tåg! Jag stod som en chockad Björn. Amanda tänkte dra i nödstoppen! Efter en stund, hitta vi varandra igen.
Mamma jag vet att du läser, men ta det lugnt det här var absolut första och sista gången!!

Sanna
2013-08-27 @ 11:37:40

...okej! "mamma-Sanna" blev orolig redan nu! De kommande 22 dagarna kan bli jobbiga för hjärte mine;))

Mamma Lisa
2013-08-27 @ 21:48:32

Nu har äventyret börjat. Men vad jag förstår så fixade ni första stora utmaningen. Kom ihåg var rädd om varandra. Kram på dig mamma

Matilda
2013-08-28 @ 15:34:36

Oj, får man fråga hur ni lyckades med det då ni bara är tre stycken!? Längtar redan tills ni kommer hem och få höra om era äventyr! Kram på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0