Tvåtusentretton del två

Vi åkte och hälsade på Nikolina på hennes jobb.
Nikolina bjöd oss på komjölk. En kossa stod på andra sidan maskinen och mjölkade, cooolt
Det blev midsommar och Burträsk samlades och ställde upp tältet, riktigt trevlig kväll såklart.

Midsommar, och solen lyste, även pojkarna sken ikapp med solen.
 

För att pynta sommarveckan fyllde vi en bil och åkte till båten och åt räkmackor.


Det var dags för stadsfesten fredag och lördag, vi bodde i stan och för mig var det en mycket bra början på sommaren. DAG-ETT

DAG-TVÅ
Det var dags att säga Hejdå till Ebba, som skulle flytta till Canada, Avskedsfesten blev lyckas, men jag saknar dig Jansson så oerhöört!
Jag och amanda i soluppgången, då vi festade liiite för länge kanske. Men vilket minne!

Det vart Burträsksvängen även detta år, men det här året satt jag på andra sidan disken.

Tvådagars i Lövånger hos min Sanna, fast det här året tog jag med mina Burträskare. Tack vare Sanna och hennes familj fick vi en underbar helg.

LNLP

AUGUSTI
Kräftor i Mjödvattnet tillsammans med Burträsks flickor.

Jag hade en vinkväll med Nikolina.

Jag och Anderssons åkte till Kroatien - Primosten! Bästa familjeresan jag har varit på.
 



En dag i augusti fick jag ett sms, "Vill du med på tågluff". Jag funderade inte ens två gånger jag sa direkt JA.
Det coolaste beslutet jag har tagit.



SEPTEMBER
Jag minns att den här festen var supertrevlig!

Vi firade Johanna att hon fyllde 19 år.

Novemver.
Halloweenparty med burträskarna, jag fick bli den lucian jag aldrig har fått vara, här tillsammans med min präst.
Jag och Angelica bilade till Umeå och Mimmi, sååå myyysig helg i Novembermörkret.

Jag åkte skridskor med Ann och Inger på Burträsket, häftigt.

Jag blev moster till lilla Alma, och Linnea blev mamma till en riktig mysunge.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0