8 februari

År 2012 gav mig mycket, framförallt så lärde jag mig vem Sanna Forsgren var. Det tog mig nästan 2 år att verkligen förstå vem hon var. Tog mig även 2 år att förstå att hon är en av de viktigaste personerna i mitt liv.
Det finns bara en av min ras, men jag vet med säkerhet att Sanna är släkt med min ras. Ibland slår det oss bara att faaan vad lika vi är varandra. Du vet vart du har mig, och jag vet vart jag har dig och den känslan vet jag inte om jag klarar mig utan.

Idag är det din dag, jag är ledsen att jag inte kan fira din dag imorgon! Men du ska ha det bästa bästa för det är du värd!!<3


 
 
Sanna
2013-02-08 @ 23:35:32

Oj så fint skrivet!!
Vad hade jag gjort utan min stabila Lisa? På två år har du blivit en av de absolut närmsta och viktigaste personerna i mitt liv! Att hitta någon som var så lik en själv trodde jag var näst intill omöjligt, men si på rackarn! TACK Lisa, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0