jag älskar bur..

 
Jag är verkligen on eller off, antingen, eller, ja eller nej. Tränar jag, så gör jag det stenhårt på kritan, må jag dock inte som jag vill jag ska må då får det vara..
Gå jag in för något då är det 100 % som gäller. Jag tror detta är en släktgrej. Ivarjefall, nu är jag på ruta ett och ha börjat om att träna, och då är jag i den hära underbara bubblan då jag tycker livet är så underbart, och jag bli såhär nykär i Burträsk på nytt., Har åkt en mil i skidspåret och leendet var vidöppet stort och det tokgillar jag.
Så nu kommer favoritfrasen igen, Jag älskar Burträsk.!!!


Eftersom att jag inte har skaffat mig en paparazzi såhärdags 2013, eller man kanske inte skaffar sånna?? men saksamma, vi får vi nöja oss med en 3 år gammal bild.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0