tankarna hos Lisa

Det finns 3 negativa saker med jobbet som jag har.
 
1. Det står en coccosboll-låda just vid kassan. Ni som känner mig vet min komplicerade relation till coccos, rysningar varje gång..
 
2.  Att ytan som jag är begränsad på, är något för liten för mig och mitt rörelsebehov...
 
 
3. Att kunder ta fel på mig och min manliga chef..dessutom utseendet.

Jag har alltid haft en förkärlek till spontana bilder.
Ta exempelvis en titt på
Johanna som tänker "Bäst att ni se snygga ut, annars passar ni inte in i mitt fotoalbum"
Matilda tänker " Jäkla skitsko, som gör att jag hamnar ur balans.."
Lisa tänker "Kan inte vi bara vara färdiga så jag slipper le så fejkigt glatt"
Anki tänker " Hoppas det syns att jag har fått flest blommor"
Paulina tänker "Fotboll är kul"



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0