Platanias resan del 1

Jag har inte hunnit skriva så mycket om vår studentresa. Jag tänkte att nu är tiden inne för att berätta om Kreta.
Resan började smått dramatiskt, vår bil hade lite problem med att hitta till flygplatsen. Panik, panik, panik.
Just innan gaten stängde hann vi checka in.
 
En flygresa är ju alltid en flygresa. I vårt sällskap, hade vi två extremt flygrädda varav Amanda i svart var en uttav dem!

Väldigt fort övergick vi till semestermoode. Det första vi gjorde var att bekanta oss med poolbaren.
Vi var ett ungdomsgäng på 7 galna tjejer, som bodde bland familjer och 60 åriga danskar, så självklart fick vi ögon på oss hela tiden. Men det gäller att göra ett ordentlig avtramp så folk vet vad som väntas de 7 närmaste dagarna..


Sen kan det ju hända att man ramlar över staket, och få en bula stor som en pingsboll. Sådan får man räkna med. Jag är inte säker om mamma läser det här, men det här är ju något även hon får räkna med, hehe
Det här med varannan vatten, tog vissa det på mer allvar än andra!

 
 


Yes mamma! det var party, inge vinsmakning och ost här inte!
 

Jajemen, vi tog vara på varje minut vi fick!. Här hann det bli morgon, och festen var över!

Men finare moments kommer jag att leta för. Efterfest på världens grisigaste lägenhet. Men checka UTSIKTEN, i gryningen! mmmmh
Jag tycker att det säger en hel del om någon personlighet, genom att bara kika i dennes kylskåp!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0