Sunrise village - Platanias

Som ni känner mig, så skriver jag Ogärna om mode, prylar och liknande. Men resor ligger nära mitt hjärta. därför känns det naturligt att jag skriver om hotellet på Kreta.
 
Vi valde ett 3 + stjärnigt hotell med All inklusive i Platanias. Jag har egentligen ingenting negativt att säga om hotellet. Våra hotellrum och balkonger var enorma, och placerade på marknivå vid poolen.

Personalen var underbara, dock var dem lite svåra, och det tog några dagar innan man förstod sig på dem. Jag tror de tänker samma sak om oss. Vi var ju självklart extremt utstickande i jämförelse med de resterande gästerna på hotellet.
 
+ Personalen ( många var från Rumänien, trevliga i allmänhet)
+ Baren (Vår kära Teodor, och Peter, goingar)
+ Poolen (kallt, självklart men det räknas inte som ett klagomål från min sida)
+ Städningen (Städorskorna städade med hjärtat)
+ Extrasängen (Är yngst i familjen Anderssons, tro mig jag har prova alla sorters sängar)
+ Rummen (Vårt rum hade minikök, och två stora rum)
+ Språket (Ibland upplever man att de är dåliga på engelskan, men här var det inga som helst problem)
- Läget (Ska man komma på något, så är det väl läget, men egentligen inget äkta klagomål)
- Maten (Egentligen var väl inte maten dålig, men eftersom att jag mådde illa av all mat, klassas det som ett minus, men det beror inte på kvalitén, utan kan ju ha med katarrtjosan)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0