sova ute

Då var årets livets vintertältning bortgjort. Den varade i 12 timmar, men inte en enda minuts sömn. Frysa gör jag ofta, men inte på det här sättet. Jag vet inte om ordet frysa har missbrukats eller om det finns två ord för frysa, ett mildare och grövre. Jag har upplevt toppen i varjefall eller säger man botten? Jaja ni fattar jag fröööööös som aldrig förr!
 
Vi packade ihop tältet och alla grejer, och åkte hem på skidor kl 4 på natten. Därefter körde jag hem, vilket kan ha varit det dummaste jag har gjort. Jag kör och få sånna här panikryck för att jag ser renar i träden ja överallt..?? sen när har renar börja klättra kan man fråga sig?
Ursch fyy!!
 

Jag lånar Sannas bild som visar då läget var stabilt!!
Sanna
2013-03-22 @ 10:57:42

Nej detta gör jag inte om!!
Lärdomen blev: Jag ska inte klaga på att jag fryser nå mer ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0