Disp

Har tillbringat ett dygn i Skellefteå och haft kvalitetstid med min 7 år äldre syster. Fick håret färgat och för att visa min tacksamhet så gör jag en sak som hör till min ovanlighet.

Vill ni ha bra hårprodukter så rekommenderar jag dessa. Bra priser på attityd! Köp dem gärna av syster för hon ska vinna säljtävling hade jag tänkt!

Bild1 hårspray - rock hard - en hård och perfekt spray för att lockarna ska hålla en hel festkväll.

Bild 2 - blond schampo - inte så stark så man behöv inte vara rädd för att håret ska slå över i fel färg.

Bild 3 - torr schampo för blonda. ( finns för mörka) bra storlek!

Bild 4 - färg schampo - luktar super great

Bild 5- schampo för killar! (Luktar jääävligt bra)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0