Go hard or go home

Teoretiskt sätt så har jag haft min lediga vecka (från kiosken). Men i praktiken har det varit en fullproppad vecka av spänning och nervositet. Två intervjuer och ett vikariejobb på köpet he ge bra jobbat Andersson.

När man är nervös är det lätt att backa och fega ur situationen. Tidigare var jag expert på att fega ur, och visa min genomskinliga sida. Nu har jag ständigt ett uttryck som följer med mig. "GO HARD OR GO HOME"

Jag gruvade mig så mycket för dykartesten som jag gjorde igår.
*Jag skulle simma fort som en ferrarri,
*Jag skulle dyka på botten med andfådda lungor,
*Jag skulle plocka upp en ful docka på 30 kg
*Jag skulle simma som en ferrari med dockan, men i mitt fall en mycket trasig ferrari

När badmästaren säger att vi hade 90 sek på oss blev fröken Andersson galet nervös men då simmar uttrycket runt mina ögon " Lisa GO HARD or go home!!!"
Självklart finns hakuuna matata också !
 
 
 
Jag tycker bilden passar till min text på sätt och vis!  med orden go home

Gooa Amanda!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0