I Stockholm och om gruppintetvjun

Jag delade upp dagen i små moment, och nu har jag gjort alla momenten och jag är helt sluuuut!

Jag är faktiskt helt chockad över hur bra det har gått för mig att hitta och åka rätt tunnelbana. 

Gruppintervjun gick bra, jag är nöjd och jag ser det som en sjukt bra erfarenhet.
Det är inte direkt naturligt för mig att berätta varför jag är bäst inför 6 stirrandes personer. Det är inte heller naturligt för mig att gå in som skådespelare och spela en förbannad kund, cheferna ville se hur man agerade som person. 

Jag har haft en god magkänsla under hela processen men nu är jag säker på att det här blev slutet. De andra som sökte målade upp deras mest energiska sida medan jag tog ett steg tillbaka. 
De andra var också betydligt äldre, därför tror jag åldern avgör den här gången. Men det känns helt okej, jag har ju faktiskt badhuset där hemma:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0