mitt liv

Eftersom att jag vägrar att gå in på arbets-förneedringen, så löser jag det på annat vis. Jag ska bevisa alla att jag klarar mig utan dem.
Igår var jag på min första harjakt med Pelle, jäklar så spännande det är. Absolut inte sista gången.
Hahha, så fort jag tänker på jakt så tänker jag på dig Sanna. Tjejen som bokstavligt HATAR jakt.

Gud vad jag babblar om egentligen ingeting. Näe nu ska jag tag elefanten i snabeln och bubbla vidare med mitt liv som för tillfället är drabbad av en kolsyreattack, jepp jag ska vara tyst nu...
 

Varför inte en passande bild till mitt inlägg?
 
Sanna
2013-10-03 @ 22:38:18

Du gör rätt som utesluter AF!! Fattar inte vad dom gör för nytta överhuvudtaget. Har vart där några gånger och går inte dit igen vad som än händer. Heelt meningslöst..
..Och jakten! Hahaha;))

Svar: amen precis, jag har som förstått det!haha jakten..;)
Lisa Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0