Liv eller död människor

När det inatt var dags att lägga sig, så ser jag en tjej som ligger nästan medvetslös i duschen, hon slog med händerna på marken så man kunde inte missa det (alkohol eller droger).

Två andra tjejer stod bara och glodde och försökte ignorera henne.
När jag fick syn på det, blev jag jävligt förbannad!
Jag fattar inte hur man som människa bara kan titta på utan att hjälpa till när man ser någon ligga medvetslös.
Jag blir ledsen på den mänskliga rasen!

Vi hjälpte till så hon fick fara med ambulansen, vilket känns mycket bra.
Jag hoppas innerligt att Kara som hon heter mår bättre idag. Hon var från nya Zeeland och reste själv, så hon är säkert livrädd!
Det gå inte bara att se på, hjälp till för tusan!
Liv eller död, liv eller död människor!

anki
2013-09-12 @ 16:31:56

så bra att du reagerade och hjälpte tjejen. men visst blir man förvånad när folk står och tittar på




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0