Time to say goodbye

Jag och Lindströms flickor har nu nästan varit hemma i en vecka. Jag ska inte ljuga, men helst av allt önskar jag att luffningen hade fortsatt ett par veckor till. Jag trivdes så galet bra i luffarmiljön.
 
Det är nyttigt att byta ut de vardagliga problemen till helt nya problem. Jag kan dela med mig av några "svåra" problem som vi faktiskt hade under dessa tre veckor.
 
1. Vi missade tunnelbanan, SHIT nu måste vi vänta i 4 minuter
2. Vem av oss som ska ta initiativet till att fråga på Engelska.
3. Vem av oss som ska sova längst upp i våningsängen, (ett problem mellan lindströmsflickorna)
4. Ett citat: "Nu har jag använt min tröja två veckor i rad, den behöver tvättas nuuu, i alla fall imorgon."
5. Att hålla oss för skratt när vi satt i vår tåg hytt, man får ju trotsallt inte skratta ÅT någon. Men det var en av våra största problem faktiskt...
6. När vi inte får upp en vinflaska.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0