Denna helg får tuuuusen poäng!

Igår tog en röd och en silver bil jag och fem flickor till Piteå.
Vi spenderade 29 timmar tillsammans på havsbadet. Vi har badat som små barn, ätit den godaste buffén någonsin och fått se en makalös show.  Det enda motståndet vi hade var klockan. Hade jag kunnde stoppa tiden så hade jag gjort det just där och då,

Vi har gjort Piteå på ett sätt som endast vi kan göra.
När vi får konstiga blickar från omgivniingen så är det ett kvitto på att vi har haft det UNDERBART trevligt!
Dock det som hände i Piteå, stannar i Piteå.
 
Mitt hjärta kan verkligen inte sluta le, och jag vet inte hur jag ska kunna tacka er tjejer för denna obeskrivliga helg, ni är otroligt bäst!

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0