HELT SJUKT!

Tisdagar brukar vara den tråkigaste dagen, men idag var det jubel hemma hos Anderssons.
Mamma skulle rensa hennes börs från gamla kvitton och hittar en trisslott som var oskrapad.
Jag kände mig som en 5åring igen då jag frågar, "Fååår jaaaag skraaapa".
 
30 kr x 2 är det jag brukar vara van, det här med vinst tillhör bara sånna här människor som har tur i allting.
Anderssons är väl kända för att ha otur mer eller mindre...

3 st  klövrar betyder
Vinst från 10 000 kr/månaden i 10 år upp till 100 000 kr /månaden i 25 år vid en offentlig dragning.

Mamma har lovat mig att vi ska dela lika på detta. Det känns som att min framtid är oviss, jag kanske inte behöver skaffa mig något jobb överhuvudtaget???? Det här är såååå sjukt!!
Varje dag står jag på kiosken klädd i kläder med trisslotter och det står plötsligt händer det på hela armen.. 
Men jag vet ju att det är suuuuuupersvårt att vinna på en liten lottjäkel...  
Som jag sa.. Helt sjukt ! 



Johanna
2014-04-01 @ 19:50:20

April april ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0