Min fredag i ord

I fredags var jag fortfarande skakis från det otroligt närgångna mötet med älgarna.  Jag beräknade att färdsträckan mellan Burträsk och Skellefteå skulle ta 70 minuter. För jag vågade knappt röra gasen, och jag "såg" djur överallt var jag än tittade.

Men till Skellefteå var jag tvungen att åka, eftersom att jag hade BRP-utbildning med F24S. 

Det här med att lyssna effektivt i 7 timmar är verkligen inte min grej. Har aldrig och kommer aldrig att vara. 
När det visade sig att mina chefer flög upp en föreläsare från Malmö så vred sig mina hjärnceller och hela huvudet stängde av. 
Jag inte gillar "fejk svenska"!!! 


Jag tror att jag sov med öppna ögon under hela föreläsningen.
Jag kan inte rå för att min hjärna sorterar dialekter. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0