Personlig utveckling

Personlig utveckling, Om ingenting nytt händer blir jag lätt uttråkad.
Min nyfikenhet är stor, jag vill lära mig nytt helst hela tiden.
Man kan tro att utvecklingen står still efter fyra år på en och samma "lilla" camping, Men nej, nej återigen nej!!

Jag har blivit äldre, Chefen har ställt högre krav på mig. Ibland har jag tyckt att hennes krav har varit för höga.
Men jäklar vad det har hänt saker med mig.
Numer är chefens vardagskommentar:
"Shit du tänker som mig"
 
Jag ger sällan upp, men under den här sommaren har jag tänkt att Faaaan nu ger jag upp.
Men min käre Johannes Andersson fick mig att inse att jag kan inte älta saker, jag måste släppa det, för det kommer faktiskt en ny dag imorgon. Kan låta simpelt! Men det är faktiskt helt sant!

Nu står jag här och känner att jag i princip kan göra vad som helst, inget känns döjobbigt längre.
Tidigare skulle jag vilja kalla mig själv konflikträdd, nu tar jag en konflikt om det behövs! Mucka inte med mig!


bror
2014-08-10 @ 23:13:37

mucka inte med mig? haha du är bedårande. du gör inte en fluga förnär. :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0