Så här långt kan jag sträcka mig

Tidningar brukar inte motivera fröken Andersson särskilt bra...
5/2-diet hit och LCHF dit och spring SI och gå  SÅ mycket.... Nejnejnej


Men idag bestämde jag mig för att vara lite fin i kanten, (läs nyttig)
Så jag gjorde en "hälsosam" juice! 
Jag tyckte jag gjorde det för jävla bra om jag få säga det själv! 
Förutom att mina bär sjunker och mina kaninblad flyter upp. 
Ser inte alls lika vackert ut som på bild... Vilken jädrans besvikelse.

Fast samtidigt så har verkligheten ingen inbyggd Photoshop.....inte än i varje fall! 
Så det är väl bara att sila juicen och dricka fort, för jag stoppar ändå 
ingen grön kaninmat som smakar citron i min mun,
 där går min gräns!!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0