Det här med människor

När jag och Amanda står mitt på en bargatan någonstans mitt i Kambodja kommer en tjej från Canada fram till oss.
Hon pratar till oss som om vi hade träffats förr, men för mig klickade det verkligen inte.
Tillslut börjar hon sjunga Titanic,
"Near far, whereever you are"

Då föll kronan på plats. Ni kommer säkert ihåg då jag skrev om den dramatiska båtturen, då båten slutade fungera mitt ute i havet och vi fick vänta i timmar på att få komma hem. 
Då vårt psyke satt oss på prov med andra ord.

Då satt jag med benen ihopdragna Till hakan, och huvudet la jag på mina knän och sen började jag passande nog sjunga Titanic.

Bland alla störande spanjorer, så var det denna tjej som fick oss att skratta.
Så gissa om vi hade kul igår?




Sanna
2014-12-07 @ 11:40:35

Men va?! Stor värld:) Men frågan är, åt hon fisken?;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0