Tio saker jag inte tror så många har koll på

Helt onödig fakta uppdelade i 10 punkter.
 
 
 
1. När jag kör bil själv, har jag alltid 32grader varmt + fläkt
 
2. Jag har alltid flest bloggläsare på söndagar.
 
3. Ogillar känslan då man ta ett äpple bara för att man är rastlös, när man väl sätter tänderna i jäkeln ångrar man sig och inser att man måste äta äpplet...

4. Jag är expert på att packa väskor snabbt och effektivt
 
6. När jag på morgonen kliver upp från sängen så måste jag kliva upp på jämnt slag, inte 06.09 utan 06.10

7. Om jag sjunger i duschen eller i bilen är jag på bra humör, om inte.. nää då pratar man med mig på egen risk.
 
8. Jag avskyr bakning.. för jag är totalt kass på det.. jag gillar inte att följa recept !

9. Jag gillar inte handling och packningslistor, jag vill ha allt i hjärnan..

10. Vi har tre trappor i huset, men jag kan inte gå i dem.. utan jag måste springa hmm vet ej varför



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0