MMA

Igårkväll upplevde jag något nytt, jag såg en HEL MMA-match.
Jag fattar inte ett dugg egentligen. Reglerna är typ "Man får inte bita bort andras öron".
Åh justja, man får inte peta i varandras ögon eller dra i varandras hår....

En vanlig anledning till att matchen avbryts är för att den ena personen inte ser någonting för att den är så blodig i ansiktet....
Sen kan det vara bra att veta att matchen avbryts om någon av personerna blir medvetslös under matchen,
det kan vara jävligt skönt att veta.....
 
Nej jag supportar inte sporten, men jag föröskte sätta mig in i matchen för en stund ändå, det kanske bilden visar. Vi ser faktiskt rätt så ganska intresserade ut....

Karro uttrycker sig flera gånger " Det här ska aldrig Olivia få hålla på med" (dotra hennes)

 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0