Midsommar2014

Midsommar2014 har passerat. I år firade jag årets ljusaste dag tillsammans med Burträskarna.
Eftersom att jag jobbar, så tillhörde jag den lugna klubben. Lika trevligt tycker jag.
Det är skönt att den här veckan är förbi. Det har varit extreeemt hektiskt. Mitt hjärnkontor vill helst ha stängt, men det fungerar inte riktigt så..
 

Skulle jag göra ett IQ-test idag, så tror jag att min omgivning skulle bli orlig för mig.
Idag kände jag en konstig lukt inne i receptionen, och när jag misstänker att en av spisplattorna är på så gör jag något idiotiskt, som jag aldrig annars skulle ha gjort.
Som en liten 5-åring lägger jag två fingrar på plattan för att känna om plattan var på.

JAVISST VAR PLATTAN PÅ!!!!!!
 Puckohuvud....
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0