Berörande

Jag var galet trött, hade precis lagt igen ögonen. Jag hade mött John Blund halva vägen.
Just i det ögonblicket som jag försöker förklara för er, får jag höra detta från TV´n. Jag spärrar upp ögonen och sätter mig upp (precis som att jag hade vaknat från en mardröm,) för att verkligen ta reda på vars det här underbara musiken kommer ifrån.

Halvsovandes blev jag berörd så in i norden.. Genom att bara lyssna så kunde jag känna exakt vad han ville förmedla med sången. När jag i efterhand kollade upp detta, visade det sig att han sjöng sången för att hedra sin kompis. Tänk att det kunde jag känna.

Känslomässiga låtar kan beröra utan text, häftigt!
Ge detta en chans, Norrlands vackraste musik!


Sanna
2014-03-04 @ 19:38:10

Rysningar!!

Svar: Snacka om...
Lisa Andersson

erica
2014-03-05 @ 13:13:30

har degat den nu i en vecka,helt underbar!

Svar: Åååh jaa! Underbar var ordet
Lisa Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0