Fullmåne

Jag har alltid sagt att jag nog var en kines i varje fall en asiat i mitt förra liv. Jo för att jag är svag för asiatisk mat.

Men jag tro jag ändrar mig, jag var en varg i mitt förra liv. Joo för jag låg vaken i ett par timmar mitt i natten och det gick verkligen inte att sova. 
Sen när jag väl somnat så vaknar jag av någon som ylar. Två alternativ, antingen så var det Pelle av någon konstig anledning vilket inte låter som han. Eller så har jag en själ från en varg?!?
Det kan ju också ha varit en dröm, men varför drömmer jag om någon som ylar när det samtidigt är fullmåne???

För när jag sen säger till mamma att jag sovit dåligt så säger hon:
Det var fullmåne i natt...

Shit jag är en varg!!!!













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0