Min lördag i detaljer

Nu ska jag på ett smidigt sätt sammanfatta min helg.
 
Igår lördag, kom friluftsmänniskan fram i mig. Jag ville göra något äventyrligt utomhus.
Men då jag för tillfället har en nyopererad mamma som inte orkar någonting fysiskt ansträngande så fick jag nöja mig med att vi åt en lunch i solen på min mosters gård, En tupplur i solen, Ja tack!
 
 
 
Därefter fick jag sadla om till partyinställning. Godingen Lowa som jag har känt sen dagis skulle såklart firas för sina 20 år på nacken. 
 
 
 
 
Körde ni all in med erath hour? Det gjorde ivarjefall vi, Ett ljus fick bidra med stämningen.
 




Matilda och Johanna, Vi körde vårt egna race, sååå kuul!




 
Och vem är Lisa Andersson utan sina Lindströmsflickor, de tre vice brudarna vise brudarna!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0