Min vardag

Varje söndag tänker jag 
"den här veckan ska jag blogga extremt bra och mycket".
Men det visar sig vara svårt i mitt fall.
Det händer inte sådär jättecoola saker i livet för tillfället.

I fredags vart jag påbackad av en samveteslös person. 
Han/hon backade in i min förardörr där jag satt, sen vred människan på ratten och körde vidare. Jävla nolla var min första tanke, men den haakuna som jag är försöker jag alltid vända det till något positivt och släpper det på direkten. 
Det kunde ju ha varit Almas dörr, Sen Kunde ju personen ha backat i en högre hastighet. 

Just nu har jag eftermiddagspasset på karamellen. Det är ingen slump att jag just tittar på tv just nu.. 

112 på liv och död






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0