om jag skulle vunnit 1 miljon

Vad skulle du göra om du fick en miljon kronor?
* Köpa bil?
* Resa runt jorden? 
* Köpa hus?
Jo man bruka höra kunderna säga det på kiosken.

Skulle jag fått en miljonkronor så skulle jag ha lagt varenda krona för att få göra om den här veckan.
Nu förstår även jag att det inte funkar så, men drömma ska man väl?
Ni som har den här veckan kvar, jag säger bara en sak, glöm för fan inte att NJUTA!

Asså tänk er känslan, studentmössan, vita klänningen och de bara fötterna (undantag mina lundströmsflickor hahh) såååå friiiheeet



 
 
 
 
 
Ebba
2014-03-16 @ 05:38:37
URL: http://nilssonjansson.blogg.se

åhhh jag drömmer mig tillbaka! Bästa veckan i mitt liv, fy va jag saknar dig min älskade vän<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0