Stockholm

Min nya grej framöver kommer vara att ha noll förväntningar när det gäller någonting.
För de blir så förbaskat bra då!!
Jag älskar att avsky Stockholm, men jag avskyr att jag har börjat gilla Stockholm.. eller ivarjefall pytte pytte lite.

Det här kan absolut vara en av de bättre dagarna på jättelänge. 
Fitness hade hyrt hela äventyrsföretaget, och hela eftermiddagen bestod av paintball, 5-kamp- grillbuffe ute på ett loft, och vi avslutade hela kvällen med Berns, och Andersson var såklart sist hem kl 6.00.

Att jag på två dagar har skrapat ihop 4,5 timmar sömn gör mig inget i längden. Jag ler och jag kommer att le länge, för det här var jävligt kul! Jag ursäktar inte mitt språk,






 

 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0