Vi går några år tillbaka i tiden , år 2008

Jag är så tacksam att jag har mrslisa. När som helst kan man gå bak i arkivet och hitta massvis av bedrövliga minnen. 

Jag tänkte dela med mig av ett inlägg som skrevs år 2008. 
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men även jag har varit ung så att säga! Ha ha



**

Måste man skriva jättemycket på bloggen varje dag????
Nääee, inte alls, det tänker inte jag i varje fall göra. Utan jag tänker bara skriva ett par  ord. 
  
*  Nikolina ska hit en stund och träna läxa med mig.
*  Om ni ville veta så fick jag vg + på franska provet
 *  I morgon ska inte jag på NF utan jag ska till Matilda och vi ska typ vara jättemånga där.
 * Jag är kallad Hannah Montana
 * Jag och Nikolina var snabbast på HK idag.
 
            

           (Jag gick i femman när bilden togs)
  


 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0