min vardag

Jag äger inga lugna dagar! Det är väl lika bra det.
Idag råka jag jobba lite på mitt kära Kiosken. Jag älskar det, men jag vill mest ha det som historia, det vill säga lägga kiosken bakom mig. Man ska sluta då det är som roligast har jag hört!


I veckan har familjen Andersson fått en inspirationskasse från LINA. Synd bara att den där Lina inte lagar maten också, det hade vart coolt...
Namen det ska bli spännande och se om jag få lite variation här i hemmet. Jag är något trött på det rökta fläsket i alla måltider.. Tänk er själva...

Köttfärsås - Ja vi blandar i lite fläsk också.
Pannkaka - Vilken toppenide, vi blandar i lite fläsk i det.
Soppa - Kaaanoooon vi rör i lite fläsk också.
Flygande Jacob - Jaaaaaaa vi skippar bacon och ta fläsk istället.
Skinksås - Vi struntar i skinkan och ta fläsk istället.
Sallad - Vi skippar kycklingen och skinka och ta fläsk istället.
Snabbmat - Suuuuper, vi rör ihop ägg och lite fläsk
Smörgås - Ost och fläsk

Det här är inget skämt, det här är min vardag!   Så TACK Lina för att du kommer till min vardag för en stund!
.

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0