Den där Lisa!

Då har jag ägt nycklarna till lägenheten i två dagar. Det flyttas i en lagom takt.

Det finns en sak som jag inte gillar med att flytta. (ÅsiktsLisa är på G).
Att vara beroende av andra..

Jag vill kunna själv, jag vill själv.
Jag och treåringarna på dagis (och Alma1,5) vi kan själv!!!

En standardkommentar som jag har fått höra senaste dagarna, det är.
"Vänta på att någon hjälper dig".

Nej, nej, nej åter nej!! Jag vill inte vänta.
Då kommer SurLisa fram. 
Och SurLisa! Hon är jäkligt händig. 
Då händer det saker! Det är bara att hålla i hatten. Jag gillar SurLisa. 
Då blir saker gjort minsann.

Så behöver ni hjälp med att flytta? Fråga inte Lisa! Hon kommer säga, mjaaaaa.
Fråga SurLisa! Backa undan och låt hon göra jobbet! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0