Lycksele

Nu ska Mrslisa få lite kärlek.
Det händer mycket i Lisas liv, så en klapp på kinden är väl det minsta Mrslisa kan få.

Jag har gjort mitt på sommardagiset.
Numer befinner jag mig med de barn som har en rappare käft. 
Det vill säga fritidsbarn.
Vilken tur att jag också ha en rapp käft att plocka fram. 

Charmen med stora barn, är att de greppar ironi. Om man blandar in ironi i livet, så har man enligt mig en högre levnadsstandard.
Utan ironi, är ungefär som peppar och salt.  
Maten kan vara god som den är, men peppar och salt gör maten lite roligare.




I helgen gjorde Anderssons en liten minisemester till Lycksele.
Vi myste på i en campingstuga. Jag vill trycka lite hårdare på just ordet myste. 
Oj oj oj så gos!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0