Det blev inga hejdå-kakor!

En torsdagskväll som denna står jag i köket som bagare.
Verbet bakning tävlar med samma placering som verbet dammsugningen på min tråklistan. 
Jajemensan, att baka är lika tråkigt som att dammsuga.
Men min tanke var att bjuda mina gulliga dagiskollegor på något "gott för snuten" (som farmor skulle ha sagt)

Jag har nu varit på samma dagis i drygt tre månader. I början på veckan planerade jag att bjuda på "tack för mig kakor". Jag trodde jag skulle göra min sista arbetsdag på det här dagiset.
Men icket.

Jag åker på min 5-veckoresa, därefter ska jag få jobba kvar på samma ställe i minst ett halvår. 
Jädrans så lyckligt detta blev! 
Jag skjuter upp mitt hejdå i 6 månader till!
KUL! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0