En stund i Phuket

Pojkarna anlände igår, med andra ord bröderna Söderberg. 
Så vi bestämde oss att så fort som möjligt ta oss söder över. 
Så efter två dryga timmars sömn klev vi upp och tog oss till flygplatsen.

Jag förklarade för Matilda, att min magkänsla över flygningen kändes ostabil för att jag hade glömt ta på mitt änglahalsband. 
(Ett halsband som alltid är på vid flygningar)
Ja tänk om vi missar flyget, skrattar Matilda som tycker det låter helt galet att vi ens skulle kunna missa flyget. 
Vi som var så god i tid.

Men Hujedamig!!! Fyra Burträskare springer med full galopp genom säkerhetskontrollen och genom flygplatsen. 
Planet väntade på just vi fyra.

"Final call", vi var de fyra som planet ännu saknade.. Jösses Amalia! 
Pulsen fick jobba för första gången på två veckor.
Nu är vi dock vid havet igen, semestern ha börjat på riktigt nu!
God jul på er, god jul på oss! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0