Mitt 2014

Bättre sent än aldrig låter ett känt uttryck. Eftersom att jag har varit utomlands över årskiftet publicerades ingen årsummering. 
Jag utesluter ingenting, så här kommer mitt 2014 i ett långt inlägg.




Januari
Ett stort gäng bodde i en stuga tillsammans över nyår. Destinationen var Hemavan. Ett gott slut, en dålig början då jag  året började med en magkatarr.


I december 2013, blev jag anställd på F24seven. I januari drog allt igång på allvar, både för mig personligen, men även för kunderna. 
En STOR vinterkampanj!

I januari åkte jag till Luleå, för att sköta bemanningen. Mitt livs sämsta
Arbetsdag gjordes januari 2014.


24 januari blev jag 20 år, och jag fick låna syrrans radhus i Skellefteå. Jag bjöd mina närmsta, och det blev en kanonkväll i mina ögon.

Februari
Efter drygt 20 år lämnar Roger och Millan över kiosknycklarna till Bettan.
Det blev en utmaning för oss alla inblandade.


Jag och Bettan åkte ner till Stockholm på kurs i två dagar. Jag fick titeln spelansvarig.


I februari var Alma knappt tre månader. Jag fick äran att bli hennes första barnvakt över en kväll. (Stort)


Mars
Karolina och Micke fick sin lilla Olivia. Vi Anderssons utökades med En till.

2014 bjöd knappt på någon snö överhuvudtaget! Ingen skoter, inge skidor. Dock hindra det mig inte från Att vara friluftsig. 
På med kläder, ut och sov.


Det var flera flickor som förlöstes i mars år 1994, det skulle såklart firas!
(Amanda&lisa 20 år)
(Lowa 20 år)
(Moa&elin 20 år)


April
Vi checkade in på Piteå havsbands hotel över en helg. Kan vara den bästa idén på länge, jäääklar så kul!



Det vart påsk, 2014 förblev dock utan snö. Dock fick det bara bli över dagen eftersom att familjen hade en nykläckt bäbis.

AIK kammade hem segern igen. Den här gången var jag med och firade!

maj
Officiellt tackar jag för mig på karamellen kiosken. Dags att gå vidare helt enkelt. Beslutet var svidande men nödvändigt.

Yran varade under två dagar. Vi var ett
Par flickor som bodde i Matildas lägenhet. Supermysig helg!


Bodil fick konkurrens, lilla Ester.


Jag åkte till Stockholm ännu en gång, denna gång vårkonferens med f24s.


Juni
Jag började mitt heltidsjobb på campingen. 


Efter Många om och men säger jag upp
Mig även på f24s. 
En kväll med flickorna fick bli mitt avslut,


Någon gång i slutet av juni, tog jag den här bilden. Det va 3 plusgrader.


En vardagskväll med Mimmi och Angelica.


Midsommarhelgen bestod av jobb och ett bokstavligt helvete på jobbet. När tårarna var nära så bjuder arbetskompisen Linnea på en tallrik som var gjord med kärlek.


Det vart stadsfesten även detta år, och jag blev ärrad resten av livet.


Stadsfesten del två

Matilda och Jennifer firades för sina 20år

Juli
Burträsksvängen

Gumboda hed

Evighetsbad hela natten lång

Olivias dop

Lnlp- i Lövånger, en helg att minnas


Augusti
Almas namnkalas

Svampplockning i skogen

September
Asienresan bokades, och jag firade det med en kväll i Lövånger.
Mitt egna partypiller Johanna på bild.

Oktober
Fick Ajaj i ryggen igen, och jag låg i badet för att ens klara av att jobba

Jag Fick jobb i poolen, förskolan!
Vilket passade
Mig perfekt i tiden!


Vi firade Johannas 20 år,!

Dags att lämna Sverige 

November
Min vardag i november stavas Thailand och Kambodja 

December
Julafton firades för första gången utanför Sverige och första gången utan min familj. Klart man saknar familjen, men det gick ändå bra.

Sa farväl till 2014, och hej till 2015







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0