Blomman och jag

Den här blomman känner ni nog igen.
Vi lever under samma tak sen flera år tillbaka, men relationen är extreeeemt komplicerad.
Vi älskar varandra, i varje fall nu!

En dag då blomman visade sin gula sida, och bladen slickade golvet bokstavligen så utvecklade jag ett hat.

Nej jag sörjer inte blommor, utan blev snarare rasande. 
Svikare tänkte jag om blommans existens.

När flytten blev aktuell, fick svikaren följa med. 
Den fick Tillochmed en ny kruka att bo i. Sen den dagen har växten tagit sig i kragen. För WOW vad den har blommat ut. 

Shit, vi har utvecklat kärlek. 
Nuuuu kan jag absolut tänka mig att sörja om blomman en dag vissnar.

Därför ger jag växten vatten den här gången he he







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0